Potatisklänning!

Med en av de sämsta bilderna i världshistorien (kommer vi någonsin få tillbaks vår kamera!?) lägger jag äntligen upp en bild på den färdiga potatisklänningen. Ganska läcker men tyvärr så ser ju jag lika blek ut som Mickan och Freddes väggar.

Det tog ett tag att trycka tyget men när det väl hade torkat och jag äntligen kommit på hur jag ville att den skulle bli så gick det ganska fort. Vad tycks!?

potatisklänning

Nu är det ju så att detta inte bara är en enkel potatisklänning utan tyget är gjort på ett lakan som hade fått en mystisk blå fläck i ena hörnet och annars skulle slängts, potatisen hade börjat mjukna och skulle också den slängts för eller senare, färgen är resterna i en burk som också skulle slängts. Reloved by Husfrugan!

 

2 kommentarer

Under Pyssel, Reloved, sytt

2 svar till “Potatisklänning!

  1. ExD

    Wow! Vilken helt underbar idé! Bland det läckraste jatg sett, faktiskt.
    Jag lägger till dig i min lista över bloggar som jag följer :).

  2. Tack! Kul att du följer 🙂

Lämna en kommentar